Wednesday, December 30, 2015

İMAJ MAKER ARIYORUM

Biliyorum, evet biliyorum İmaj Maker arıyorsunuz, arayın da...İyi bir imaj maker bulun birlikte çalışın, imajınız üzerinde istediğiniz noktaya gelin..Bunu can-ı gönülden istiyorum, neden mi ? Sadece mesleğim olduğu için değil, sadece bu işi sevdiğim için değil, sadece güzel görünmeniz ve fashion olmanız için de değil...Güzel Türkiye' min iyi görünümlü insanlara, daha da önemlisi kendine güvenli insanlara ihtiyacı olduğu için istiyorum, güzel görünmek güveninizi arttıracağı için istiyorum, kendine güvenli insanlar daha pozitif olduğu için, daha verimli olduğu için istiyorum bir imaj maker aramanızı ve bulmanızı.

Bu bloğu açalı 1 yıldan fazla oldu, imaj danışmanlığı benim ikinci mesleğim, paralelinde yürüttüğüm bir eğitim danışmanlık işim de var, zaten imaj işine bulaşmam da yönetim danışmanlığı ve koçluk yaptığım insanlarda gördüğüm imaj eksikliği, etiket yönetimi eksikliği sebebi ile oldu, gördüm ve anladımki , insanın pozisyonu ne olursa olsun ve kişi kendini işsel konularda ne kadar eğitirse eğitsin imaj eksik olunca karşısındakine tam olarak veremiyor kendindekileri...

Bu sebeple 1 yıldan beri bloğa ne yazacağıma bir türlü karar veremedim, sadece fashion yazsam olmaz, insanlara kişisel gelişim - eğitim - danışmanlık ile ilgili vermek istediklerim de var,  zaten bir dolu fashion/moda bloğu var, sadece eğitim danışmanlık konularını yazsam moda bloğu ile ne alaka..zaten onları yazdığım bir diğer bloğum var...

Sonunda doğru yolu buldum, bu blog bir plaza yaşamı bloğu olacak, plaza çalışanının yada plaza çalışanı olma hedefinde olan çalışanların iş yaşamında giyim, moda, iletişim, genel kültür, gelişim gibi konularda  - tabii gücüm, bilgim ve birikimim yettiğince :) - görmek istedikleri herşeyi sizinle paylaşmaya çalışacağım.

Şimdilik bu kadar olsun, umarım sizlerle birlikte, renkli, eğlenceli, faydalı, daha önce yapılmamış bir sürü yeniliğe birlikte imza atarız.

Bu arada herlese mutlu mutlu musmutlu yıllar, umarım 2016 size kalbinizden geçen ne varsa onu getirir :)  Saygılarımla